Private MedTech SMV’er
Optimer produktet, og sælg med målgruppens sprog
Er det her også beskrivelsen af jeres firma:
I har udviklet verdens mest effektive løsning til sundhedsvæsenet. Men løsningen er svær at sælge, og I taler ofte forbi sundhedspersonalet, når I møder dem.
Når forskellige brancher skal kommunikere på tværs, er det tit et problem, at I taler hvert jeres sprog.
Da jeg har mange års erfaring som sygeplejerske og fra tekniske virksomheder, taler jeg begge sprog. Både sproget, der handler om patienter, den gode pleje og en hverdag, hvor det går stærkt og det tekniske sprog med fagudtryk, der er nødvendige i den tekniske kontekst.
Derfor kan jeg rådgive jer og projektlede jeres næste projekt, så det optimeres bedst muligt til sundhedspersonalets udfordringer fra start.
Med kvalificeret produktoptimering og salgsmateriale, skrevet i målgruppens sprog, får
I fremover meget lettere ved at sælge løsningen og give jeres bidrag til et sundhedsvæsen i verdensklasse. Og I kan få en stærk konkurrencefordel på markedet, overhale konkurrenterne effektivt indenom og tjene mange flere penge.
Som ekstern rådgiver bidrager jeg med mit syn udefra og stiller de spørgsmål, som andre i og omkring organisationen ikke stiller. Eksempelvis
”Bruger I jeres ”Design History File” aktivt, når I arbejder med kommercialiseringen af produktet – og ved I, at dokumenterne kan bruges som basis for en evidensbaseret kommunikation?”
”Ved I hvordan I etablerer Kundens Business Case?”
”Kender I afregningsmodellerne i sundhedsvæsenet, hvor der anvendes DRG-koder og arbejdes med ”Værdibaseret sundhed”?”
Og fra A til Z guider jeg jer typisk gennem de tre vigtige faser:
- Produktudvikling og -optimering, hvor vi forfiner detaljerne, så løsningen bliver så attraktiv som mulig. Her udfordrer jeg jer også på, hvor godt produktet spiller sammen med sundheds-it-økosystemet
- Medical Market Acces, hvor vi lægger strategi gennem product-market-fit-analyser, og kommercielle due diligence-analyser
- Markedsføring og salg, hvor jeg sparer med jeres salgs- og markedsføringskonsulenter – eller eksterne konsulenter – om strategi og om, hvordan vi rammer målgruppen
I har nu flere muligheder
Skal jeg lede projektet og rådgive jer gennem hele opgaven, arbejder jeg typisk hos jer i flere måneder på fuld tid, hvor jeg i praksis fungerer som en ansat seniorkonsulent.
I kan også drage nytte af mine kompetencer i kortere forløb, hvor jeg eksempelvis kommer 5-10 dage fordelt over en måned eller to. Her er jeg primært rådgiver og facilitator, mens I selv planlægger og udfører projektet, eller jeg giver mit bud på, hvordan løsningen sælges til sidst.
Uanset opgavetype indgår vi altid en aftale på baggrund af et individuelt tilbud, hvor vi både beskriver opgaven og udbyttet i detaljer og udarbejder en plan for, hvornår vi hver især skal have løst de forskellige delopgaver.
Hør mere om, hvordan jeg kan optimere salget
Vil du vide mere om, hvordan I kan få mere succes med jeres løsning, kommer jeg gerne forbi til en uforpligtende kop kaffe.
Ring 24 94 72 70, eller send en mail
Hør mere om, hvordan jeg kan optimere salget
Vil du vide mere om, hvordan I kan få mere succes med jeres løsning, kommer jeg gerne forbi til en uforpligtende kop kaffe.
Ring 24 94 72 70, eller send en mail
”Flot gennemført strategiarbejde! Baseret på en gennemgang af KMD’s eksisterende produkt-portefølje samt kundesegmenter og konkurrenter lå der en operationel plan for strategiske ambitioner, prioriteringer og katalysatorer sammen med en handlings- og investeringsplan, hvor også teknologi- og plat-formsvalg var beskrevne.”
Kenneth Mikkelsen, General Manager – IQVIA Denmark
Som EU-akkrediteret Business Coach i ”Horizon 2020’s SME Instrument Programme” har jeg opnået følgende gennemsnitlige vurdering: